Primer

Találmány
Shane Carruth (2004)

Bele a lecsóba, megy a duma, négy sufnitudós beszélget non-stop flow áradatban, érthetetlen féltudományos nyelven. Mindez dokumentarista stílusban, kis ambient aláfestéssel ahogy kell. Jó kezdés, érdekes is, amíg nagyjából követni lehet, de a közepe fele nagyon csúnyán elszabadulnak a gondolatok. Érdemes lenne kielemezni, folyamatábrával követni az eseményeket, hogy nem bullshit e a kontent. Aki megcsinálja, az viszont nem én leszek. Én az érdektelenség nyugalmában ekkor már rég nem fárasztottam magam azzal, hogy lehet e követni. Úgyis kamu az egész, túl van gondolva, felesleges beleártani magam. Hidegen hagy, elkalandozik a figyelmem, mert nem von be az eseményekbe és szemlélőként ez túl sok. Kicsit talán rosszindulatúan pontozok, amolyan dorgáló jelleggel. Reméljük az Upstream colorban Shane Carruth tanult a hibákból. Van benne lehetőség.   5/10

Megjegyzések

  1. A spanyol Los Cronocriménes-t nézd meg, számomra nagyon ütött, noha ez már egy lerágott téma.

    VálaszTörlés
  2. Jaj, bocs most látom, hogy már láttad. Mindegy a szándék megvolt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zavart érzek az időtérben. Ugyanis ha emlékeim nem csalnak, még nem láttam. :D

      Törlés
  3. Én is most vesztettem el az időérzékemet :), no meg a tumbli-t is értelmeznem kell még, valszinű, akkor nem a te post-od. A film amolyan szórakoztató spanyol filmecske, sztem a jobbik fajtából, de ezt sem érdemes túl gondolni. Időbűnök vagy miaszösz a magyar címe.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése